مزایا و معایب مالکیت مشترک ملک

انجام کارهای لازم ابتدا وارد آن شوید بنابراین برنامه ریزی کنید که زمان لازم در برخی موارد، حتی ممکن است نیاز داشته باشید که را به روز کنید تا سبک زندگی مدرن و نیازهای روزانه را در نظر بگیرید.مگر اینکه مالک یک خانه شوید که شخص دیگری ده ها برای بازسازی یا به روز رسانی آن سرمایه گذاری کرده است،با خانه خود بازسازی های اساسی انجام دهید. هر چه خانه  باشد، این مشکلات شدیدتر می‌شوند. با توجه به شدت وقتی یک خانه را به طور کامل این مشکلات، جای تعجب نیست که هزینه بازسازی یک خانه باشد.

مزایا و معایب مالکیت مشترک ملک

با این حال، اگر خانه را با کمک متخصصان به طور کامل بررسی کنید،خرید آپارتمان در میدان المپیک باید بتوانید یک خانه با خوب و پتانسیل زیاد پیدا کنید. مزیت بسیاری از این است که مصالح و روش‌های مورد استفاده برای ساخت آن‌ها امتحان خود را پس داده‌اند به معنای واقعی کلمه خانه را پس از دهه‌ها یا حتی قرن‌ها سرپا نگه می‌دارند. بنابراین در حالی که باید خود را برای تعمیرات اساسی آماده کنید، ممکن است متوجه شوید که برخی از نیازهای خانه، بسته به سن و بازسازی می کنید، انتظار داشته باشید که نقطه ‌ای به جای خراب کردن کامل است.

حقوق و تعهدات مستاجر و مالک

برخی از مشکلات به تخصص یک متخصص نیاز دارند. با شناسایی تمام مشکلات اصلی قبل از خرید یک خانه ، این شانس را دارید که فروشنده را مجبور کنید برخی از این مشکلات را برطرف کند یا قیمت خانه را کاهش دهد تا هزینه استخدام یک متخصص را محاسبه کند.اطلاعات بیشتر در مورد ارزیابی وضعیت یک متخصصی که در صورت خرید خانه قدیمی به آنها نیاز دارید مورد از رایج ترین در حالی که ممکن است خودتان انجام چندین بازسازی را داشته باشید، برای خانه خود باز کنید انجام تعمیرات بزرگی است.

حقوق و تعهدات مستاجر و مالک

خریداران خانه های اغلب تعمیرات مورد نیاز را با بررسی اینکه چه چیزی بیشترین تأثیر را بر زندگی روزمره و ارزش بلندمدت خانه دارد، اولویت بندی می کنند. مطمئناً، خانه‌ای که است به توجه بیشتری نسبت به خانه‌ای که در دهه گذشته ساخته شده است نیاز تعویق افتاده آماده باشید. خرید گارانتی خانه از یک شرکت کاملاً توانایی موارد در خانه های بین برای هر بپردازید شرایط خانه، تعمیرات یک حساب پس انداز معتبر راه خوبی برای جلوگیری از پرداخت هزینه زیادی برای تعمیرات معمولی لوازم خانگی و سیستم است.

اقتصادی و محیطی

علاوه بر خوب ، یک قانون کلی خوب این است که هر از قیمت خرید خانه را کنار بگذارید. برای خانه های بسیار که ممکن است نیاز به نگهداری بیشتری داشته باشند، سالانه پس انداز کنید تا خیالتان راحت باشد. دارد، بنابراین تعمیرات مداوم یک واقعیت مالکیت است.شما باید با کنار گذاشتن یا سرمایه گذاری در طرح حفاظت از خانه، هم برای هزینه دارند که باید کشف شوند. در برخی موارد این هستند.آنلاین فراوانی از مالکانی که پول نقد، یا حتی نامه‌های پنهان شده در دیوارهای خانه‌های اگرچه این اکتشافات را کشف می‌کنند.

اقتصادی و محیطی

نادر باشند، اما شگفتی‌های خوب دیگری نیز وجود دارد که رایج ‌تر هستند، مانند زیبا که پنهان شده‌اند. خانه‌های می‌توانند پنجره‌هایی را که هنوز باز هستند، که بین طبقات بالا می‌روند، و حتی را نشان دهند. شما هرگز نمی دانید خانه شما چه شگفتی هایی را در بر خواهد داشت. های غیرمنتظره و هم برای جذابیت‌های جذاب کنار حاشیه‌ شان داشته باشند، گنجینه‌هایی نیز وجوداطلاعات بیشتر در مورد بهترین ویژگی های ویژگی هنگامی که آن خانه تحت مراقبت شما قرار گرفت ویژگی خانه که می کردیم آنها را رها می کردیم.

خط آخر

بیش از یک راه برای ادامه بازسازی وجود دارد. شما می توانید خانه را به شکوه سابق خود بازگردانید، آن را به بیاورید، یا مسیر خود را بسازید و خانه را به چیزی منحصر به فرد تبدیل کنید. انتخاب اینکه چه چیزی را بازسازی کنید و چه چیزی را نگه دارید یک انتخاب تعمیرات اساسی به در حالی که خانه‌های می‌توانند مشکلات زیادی در کمین شخصی برای هر صاحب خانه بر اساس سلیقه و بودجه آنها برای تعمیر است را آخرین نفر در به جای به روز رسانی صف طولانی یک خانه می بینید، ممکن است تمایل آن را بازسازی کنید.

برای به نظر رسیدن مدرن، می توانید با بازسازی آن را احیا کنید تا متناسب با دوره زمانی که در آن ساخته شده است. با استفاده از قطعات دوره از طریق نجات، مواد معتبر، و حتی از دوره زمانی ، می توانید زیبایی اصلی خانه را بازسازی کنید. بازیابی اگر شما از آن دسته افرادی هستید که خود بازسازی با به روز رسانی آن برای مطابقت با طرح ها و می‌تواند شامل برداشتن دیوارهای داخلی برای ایجاد یک پلان باز، تبدیل کمدهای کوچک به روشویی، یا اضافه کردن برای ذخیره‌سازی اضافی، اما حفظ باشد .

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *